НАВЧАЛЬНИЙ ПІДХІД

РІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

річний план.docx

СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

РОЗКЛАД

У зв'язку з введенням воєнного стану на тереторії України, заняття проводяться в онлайн садочку "Дошколярик".





Професійна орієнтація

Формування професійної орієнтації у дітей дошкільного віку в умовах  закладу дошкільної освіти

 

Професійна орієнтація - це  комплексна  науково  обгрунтована система  форм,  методів  та  засобів  впливу  на  особистість  з   метою
оптимізації її професійного самовизначення  на  основі  врахування
особистісних характеристик кожного  індивідума  та  потреб  ринку праці. Вона спрямована на досягнення збалансованості між професійними інтересами і можливостями людини та потребами суспільства в  конкретних видах професійної діяльності.

Профорієнтаційна робота сприяє цілеспрямованому  розвитку   здібностей і талантів людини, зростанню її професіоналізму, працездат-ності,збереженню  здоров'я  і  виступає одним  з  елементів  державної  полі-тики  в   сфері соціального захисту та зайнятості населення.

Основними напрямами формування та розвитку системи
професійної орієнтації є:

·               формування правових, соціально-економічних, інформаційно- методичних, матеріально-технічних і фінансових засад розвитку системи  професійної  орієнтації,  організація науково-методичного     та нормативного    забезпечення  її функціонування;

·               комплексний підхід до роботи в сфері професійної  орієнтації;

·               підготовка,  перепідготовка  та  підвищення    кваліфікації
педагогів з питань професійної орієнтації;

·               оновлення форм і методів профорієнтаційної роботи, визначення
її нормативів і стандартів на рівні сучасних вимог;

·               створення, розширення та впровадження існуючих
профорієнтаційних програм в системі дошкільної освіти.

       Під час планування освітньо-виховної роботи з професійної орієнтації дітей дошкільного віку в умовах ЗДО,  розроблено певну концепцію.

Концептуальна схема організації освітньо-виховної роботи з професійної орієнтації дошкільників містить: чітку мету роботи, задачі, принципи, методи і методичні прийоми,  форми роботи.

ОСВІТНІ ПРОГРАМИ 

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

"УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ"


Мета програми – розширити змістовий компонент освітньої роботи з дітьми від двох  до шести років, розкриваючи етнічні, історичні та соціокультурні  особливості Західного регіону.

Програма побудована на  принципах науковості, інтеграції, системності, комплексності, гуманізації змісту навчання та виховання.

 

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

"ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ"

 

 

Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку  «Впевнений старт» затверджена наказом МОН України №1111 від 23.11.2010 року. В ній передбачено орієнтири змістовного наповнення освітньої роботи з 5-річними дітьми. Програма націлює педагогів і батьків на особистісний розвиток дітей за  основними напрямами освітньої роботи (фізичний, мовленнєвий, пізнавальний, художнь-естетичний розвиток, організація ігрової діяльності).

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7РОКІВ. ДИТИНА

Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина» розроблена відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (2012 р.) і є комплексною варіативною програмою, в якій відображено вимоги до змісту дошкільної освіти. Зміст освітньої роботи з дітьми структурований за принципом інваріантності та варіативності. Він дає змогу відійти від традиційної системи занять, оскільки уможливлює інтеграцію різних видів діяльності. Реалізація програмних вимог забезпечить належні умови для зростання здорової, щасливої, самодостатньої, творчої особистості.

БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

НОВА РЕДАКЦІЯ

 

Базовий компонент дошкільної освіти - це Державний стандарт дошкільної освіти України.  Він спрямовує зусілля батьків, педагогів, психологів на розвиток творчого потенціалу дитини.

 

ПРОГРАМА " ГРАЙЛИК" 

 

Парціальна програма « Грайлик» розширює та доповнює зміст роботи педагогів дошкільних навчальних закладів з питань організації театралізованої діяльності. Складена відповідно до Базового компонента дошкільної освіти з урахуванням вікових психолого – фізіологічних особливостей розвитку дітей. Розкриває особливості та умови успішної освітньої роботи,завдання та змістові блоки з організації театралізованої діяльності з дітьми молодшого, середнього та старшого дошкільного віку. Також подано методичні рекомендації, які допоможуть педагогічним працівникам системно підійти до організації цього напрямку роботи. 

ПРОГРАМА " СКАРБНИЦЯ МОРАЛІ"

 

Парціальну програму « Скарбниця моралі» упорядковано відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція). Програма поглиблено висвітлює змістові компоненти, що розкривають питання морального виховання дітей, які представлені в усіх освітніх лініях інваріантної складової: формування етичних уявлень,розвиток моральної свідомості і саморегуляції, гуманних почуттів і емоцій, навичок моральних взаємин з довколишніми і моральної поведінки,моральних якостей тощо.

НАВЧАЛЬНО_МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК
ЦІКАВІ ШАШКИ. 

Навчально-методичний посібник створено на допомогу дорослому в навчанні дітей старшого дошкільного віку гри в шашки.

Мета цього посібника – допомогти педагогові сформувати у дітей стійкий інтерес до шашок, вчити вирішувати їх складними завданнями. Посібник передбачає вивчення тем, починаючи від найпростішого до складнішого, включаючи теоретичні відомості для педагога і практичні завдання для дітей.